torsdag 16. oktober 2008

Nostalgi og nyinnkjøpt

Da vi var på hyttetur i høstferien, dukket mine gamle par med sko opp. Det er jo 35 år siden de var i bruk. Så nå har de kommet "hjem" igjen... Utrolig kjekt at de er tatt vare på. Ellers finnes det en spennende interiørbutikk i nærheten av der mine foreldre har hytte, og vi måtte en tur innom der. De to hjertene ble med hjem derifra. Jeg har også handlet litt til jul på Madame Tut i Danmark, det kommer bilder når varene kommer.
Ha en fin dag alle sammen !



Søte små....


Hjerter til dekorasjon

10 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Herlige sko :-)))
Tenk vi fant ett par gamle sko, nesten som dine, i en kasse i garasjen her om dagen. Og de skoene er svigermors !!! Hun hadde dem da hun var liten jente ;)
Veldig moro å ha.... Og de skal få en fin plass her i huset ;)
Takk for koselig kommentar inne hos meg :)

Ha en fin dag
Klem,Kari

Solveig sa...

Oi, så gøy at de dukket opp!
Ble kjempe fint:)
Veldig nostalgiske og.

Ha en kjempe fin dag;)

Lena sa...

Åh - det er så herlig med slike slitte sko... Har alltid ønsket at mine foreldre har spart på mine, men dengang ei. Derfor har jeg virkelig passet på å spare på snuppa sine første sko, ja!

Guttemamma sa...

Nå skal jeg jammen finne frem de gamle barneskoene mine, at jeg ikke har tenkt på det før...

Anonym sa...

De var jammen søte:) Morsomt å ta vare på og må selvfølgelig stå fremme.
Hilsen fra meg.

Anonym sa...

Takk for helsing hos meg! Har brukt et gammelt omslagsforkle som mal til mine forklekjoler. Du kan evt kjøpe ein billeg type på butikken og kopiere den, ellers fins det nok liknande mønster rundt omkring i butikkane...

Ann-Cathrin sa...

Hei:) Takk for hyggelig kommentar! Kan gjerne strikke luer til deg:) Kan du ikke sende meg en mail med fargeønske og str? Så blir vi enig om noe:) ac.juliussen@gmail.com
Ann-Cathrin

Josefine sa...

Hei! Koselig her inne hos deg:) Så søøte sko.... herlige minner.
Takk for besøket hos meg! Klem Josefine

Heidi-anitha sa...

hei! Så koselig at du fant veien til meg! Alltid så koselig å se en komentar av en ny blogger...:)

Håper vi trefes mer, du har en koselig blogg, og de gamle skoene dine er aldeles så yndige og vakre, fukle av gamle minner.

Heng de opp til pynt!

klemmer White vintage

Magdalena sa...

så skjønnt,- bedårende vakre sko...
God helg til deg~~