fredag 23. september 2011

En anderledes ferie ?

Sist helg var jeg og samboeren min på Lista fyr ! Der overnattet vi en helg, i den gamle fyrvokter assistent boligen. Den bestod av et stort hus, delt i to leiligheter. Vi leide den ene. Rundt Lista fyr er det flotte turløyper, og det er bare kort vei til Farsund og Lyngdal. Det å kunne bo rett ved fyret, som lyser opp området kveld og nattestid, er helt fantastisk ! Spesielt fascinerende er det når, det blåser kraftig og regnet pisker mot vindus rutene.
Leiligheten består av tre soverom, to bad, kjøkken og stue. Det er plass til 8-9 personer. Når du leier der, får du egen nøkkel til fyret, slik at du kan låse deg inn der utenom åpningstidene.
Absolutt å anbefale !! Fint for unger er det også.









3 kommentarer:

Tulip sa...

Spennende tur å overnatte på fyr! Det kunne jeg tenkt meg:)
Så god den så ut den eggesalaten du har laget. Må prøve meg på noe sånt en gang det er "ta med til koldtbord på jobben-fest" :)
Klem

2nes sa...

Det kunne jeg virkelig tenkt meg en fyr ferie :) Har lagt meg til som følger av bloggen din :) Hilsen Tone

Vår lille hage sa...

Tusen takk for kommentarer. Nå er bloggen oppe og går igjen med spennende prosjekter.